fredag 25 januari 2013

Julafton igen!

Häromdagen fick jag världens finaste present, en jag-är-så-lycklig-att-jag-börjar-gråta-present. Har ju både här och på facebook och i fikarummet på jobbet tiggt garn, (och fått massa). En av mina kollegor som har stickat och virkat längre än jag levt, tog med sig en hel sopsäck garn till mig! När jag frågade om lite restgarn så var det kanske inte kilovis med garn jag hade tänkt mig! Åh vad jag är glad och överväldigad:) Tack snällaste Britt!
Nu ska det virkas massor av mera koftor och tossor och mössor och vantar.










Har sent omsider hittat till pinterest, farligt, för jag har så mycket inspiration till att göra saker att jag sprängs:) Heter emmashorn om någon vill se vad jag gillar.

3 kommentarer:

  1. Vilken fantastisk present! Grattis!

    SvaraRadera
  2. oj Wow! Helt otroligt! kul att du också hittat till pinterest. Det är så kul!

    SvaraRadera
  3. Ja, jag kan också bara säga: WOW!!!
    Kanske jag skulle börja efterlysa lite tyg på jobbet och se vad som händer...? Fast, där verkar de bara vara intresserad av längdskidåkning...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...