onsdag 12 oktober 2011

Första alstret märkt!

Om några dagar fyller min son 1 år, en av presenterna han ska få är en hel hög med träklossar inköpta på loppis. Bestämde mig för att sy en påse att förvara dom i, och det blev första alstret märkt med mina nya band. Jag har avundsjukt sneglat på alla andra med fina namnband, så jag slog till jag med. Gick och grunnade länge på ett nytt namn till bloggen och banden, emmas hörn känns tråkigt och fantasilöst, men jag kunde inte komma på något bättre. Nu har jag hundra band, så det blir inget byte än på ett tag!

2 kommentarer:

  1. Du ska veta att jag är ttött på klockarbarn och har funderat fram och till i flera omgångar. Jag har ju bloggat i 4 år så det namnet har hängt med ett tag. Hur mkt jag än funderar så har namnet stannat kvar för det säger ändå en del om vem jag är och vem jag syr till. Mina klockarbarn (de har gårdnamnet klockar...).
    Så jaghar köpt flera omgångar med namnband och nu när jag är på väg att köra ett gäng till så tänkte jag ännu en gång på namnet. Förändring? Inte denna gången heller men jag har bestämt mig för att göra egna istället för att köpa.

    SvaraRadera
  2. Du är bra du!!! Puss lottchen

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...