fredag 3 augusti 2012

Loppischock!

Vet ni vad jag menar? Skakiga händer, hjärtat rusar, man tror inte att det är sant vilket fynd man snubblat över. Japp, det hände i onsdags. Massvis med loppistyger som bara låg där och väntade på mig. När en av personalen dessutom påpekade att det var 50 % på alla textilier,höll mitt hjärta på att stanna (det var liksom inte så dyrt innan heller). Och dom där knapparna jag var så ledsen över att glömt kvar, dom hittade jag igen! (och några 50 knappar till eller så).

Smakprov på några av fynden.







3 kommentarer:

  1. Grattis till bra fynd! Det måste vara loppiskarman som slog till efter att du tappat bort de där knapparna. :)

    SvaraRadera
  2. Jösses, vilka fynd!! Förstår din glädje!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...