fredag 23 september 2011

Kuddöverdrag

 Har sytt nya kuddöverdrag till oss. En blev med dragkedja och en utan (måste till loppis och köpa fler dragkedjor). Nu måste jag byta gardiner så dom matchar med kuddarna, vilket bara är bra, dom har suttit uppe i 2 år... Skönt att sy nåt utan påslakanet:) Började att sy några fler necessärer/sminkväskor ikväll, men så klart sydde jag fel. Igen. Så jag hamnade framför datorn istället, ska surfa runt på lite bloggar för inspiration till vad jag ska göra med resten av påslakanet. Önskar verkligen jag hade tagit ett lakan med mer färg!
Turkost är fint!

3 kommentarer:

  1. Emma du är min idol. Jätte fint. Puss lottchen

    SvaraRadera
  2. eller så ger du kuddarna till din syster som har exaakt rätt färger ;)
    Bra gjort!! ni kommer få det supersnyggt!

    SvaraRadera
  3. Superfint! man tröttnar ju klart på sitt lakan... men ditt kanske passar bra som just foder? Eller om du har något mer färgglatt att matcha det med om du önskar att det hade mer färg.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...