onsdag 28 september 2011

Bandfynd!

Idag har jag fyndat band på en riktigt bra loppis. Massvis med grejer, välsorterat och billigt. Kan det bli bättre? Lite barnkläder fick också följa med hem. Loppisen ligger i Mölndal, titta in där om du är i Göteborgsområdet.
Väl hemma låg en stor hög med skräp på vår gård, bostadsbolaget håller på med källarröjning och jag antar att det som låg i högen var sånt som loppisen som ska komma och hämta hade ratat. Massvis med trasiga och smutsiga saker låg i högen, och det finaste fyndet idag, en solstol med storblommigt tyg! Jag drog av tyget (medans sambon såg ut som han skämdes). En tvätt (kanske två..) sen har jag en bit tyg alldeles gratis!

4 kommentarer:

  1. Jättafina band! Jag tycker man sällan hittar såna, men det är ju riktigt kul att ha och sy olika dekorationer med. :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd!! :):) Åh jag vill också loppisa!

    SvaraRadera
  3. Hej! Tack...precis det är roligt att tänka vilket liv de loppisfyndade sakerna levt innan:) fina band du fyndat. Kram på dig

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...