fredag 10 juni 2011

Så mycket tålamod finns bara inte..

i denna kropp, jag har gett upp att handsy ihop flätor till en korg. Tänkte att det kunde vara ett mysigt tidsfördriv i soffan, framför tvn eller när sonen gör krypövningar på golvet. Jag insåg snabbt att det finns en anledning till att symaskinen uppfanns! Så, det blir fulare, men det går undan. När jag väl sätter mig vid symaskinen det vill säga. Har kommit in i en total trötthetsperiod, och vill mest av allt bara sova. Hoppas det finns lite pysselbloggare därute med energi och inspiration där ute, så jag kan beundra era alster (genom smartphone-från sängen eller soffan:)

2 kommentarer:

  1. Jag förstår dig verkligen. Att sy för hand ligger högt, högt upp på 10-topp-listan över tråkiga saker.

    SvaraRadera
  2. Äh, vadå, det kommer inte att synas när man kisar. :) Säkert blir det mer hållbart också!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...