tisdag 29 april 2014

Återbruksutmaning-väska

Jag låtsats inte om att jag inte gjort ett enda blogginlägg på fyra månader. Höll på att ge upp bloggen, när linda och jessica startade ännu en återbruksutmaning, och då bestämde jag för att hänga på. Det där med att det var måndag igår och starten på utmaningen lyckades jag dock inte komma ihåg. Så här kommer mitt bidrag (en dag för sent)!

Mitt bästa återbruk alla kategorier är min väska, som jag sydde för 1.5 år sedan. Gratis tyg och ett alldeles underbart sådant. Den där väskan blev en vardagsfavorit, men den börjar bli rejält sliten, så jag bestämde mig för att sy en ny. En loppisfyndad duk och bit av ett traderaköpt påslakan  blev till en ny dagiskasse



Alldeles förträfflig! Jag har vändsytt den här, liksom mina tidigare. Det blir starkare och jag undviker gärna kantband i alla former :)

Fler inlägg på återbrukstema HÄR hos klockarbarn

4 kommentarer:

  1. Fin väska och hoppas att utmaningen kan ge en liten nytändning i bloggandet (och görandet, om det är där skon klämmer.

    SvaraRadera
  2. Jättefin! Och härlig modell

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...