torsdag 5 juli 2012

Fynd i hyllan

När jag sorterade in mina tyger i min nya hylla, hittade jag detta tyget. Vilket fynd! Kommer inte ens ihåg var jag fått det ifrån längre. Började sy en tygkasse (modell dagiskasse, beskrivning hittad här), när min syster påstod att det var det finaste tyget hon någonsin sett. Så klart var jag tvungen att sy en till henne med. Gjorde kassen 20 cm längre, satte dit en knapp samt gjorde handtaget mer bärvänligt. 2 fickor fick den också efter systerns önskemål.
Extremt svårt att fota tygkassar med en bebis som slår en i huvudet med en kastrull samtidigt. Har lovat mig själv att jag ska ta fantastiska kort till bloggen. Men förutsättningarna är inte alltid dom rätta..:)



Är hemma med förkylning, igen! För trött för att göra något vettigt, men för rastlös för att bara sova. gahh. Tur att det finns så många oupptäckta bloggar att hitta:)

4 kommentarer:

  1. Vilket fint tygfynd! Gillar din systers väska jättemycket. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Superfint! Ibland är det verkligen inspirerande att leta i sina egna gömmor :)

    SvaraRadera
  3. finaste dagiskassen jag sett!!! Ååååh

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, vilken tur att den är din då!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...