fredag 30 december 2011

oj sicken paus!

December blev en lång paus, har knappt sytt något och endast pysslat lite julkort. Förkylning och för mycket på jobbet har gjort energinivån väldigt låg.. Men på julafton fick jag fin-fina saxar av min sambo (som att klippa i smör:) och en kantbandsfot till min symaskin. Sylusten har kommit åter! Ett fantastiskt retrotyg  från min syster fick jag också, dom känner mig väl:)

I julklappsbytet som anordnades av pysselpralinen fick jag fina luddiga hjärtan (barnen fick var sitt och blev glada båda två) samt lavendelpåsar (som ligger bland lakanen och luktar gott) av made by ina. Bilder finns hos henne!

Hoppas ni har haft en underbar jul, och hoppas ni får ett gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...